MARKA AMAZFIT DRUGI ROK Z RZĘDU ZOSTAJE PARTNEREM MARATONU WARSZAWSKIEGO

Warszawa, 26 lipca 2022 – Z radością informujemy, jako globalnie uznany producent profesjonalnych smartwatchy sportowych oraz lifestyle’owych, marka Amazfit dołącza do 44. edycji Maratonu Warszawskiego w roli Partnera Pomiaru Czasu. Wydarzenie odbędzie się 25 września, a zapisywać można się już teraz na oficjalnej stronie Maratonu Warszawskiego.

Amazfit to marką z misją, która powstała z myślą o użytkownikach preferujących aktywny i zdrowy tryb życia. W portfolio marki znajdują się inteligentne zegarki oraz opaski, które nie tylko monitorują dane odnośnie treningów, ale również asystują w ich optymalizacji. Amazfit jest również producentem innych urządzeń sportowych i zdrowotnych jak bezprzewodowe słuchawki, inteligentne bieżnie oraz smart wagi. Produkty Amazfit są dostępne w ponad 90 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz Japonii. Kontynuacja współpracy z Maratonem Warszawskim jest kolejnym krokiem do umocnienia pozycji marki na rynku polskim.

„Kontynuacja współpracy przy kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego była dla nas jednym z kluczowych planów na drugą połowę 2022 roku. Cieszymy się, że wspólnie z organizatorami oraz innymi partnerami możemy wspólnie wspierać sport amatorski i zwiększać świadomość Polaków o zdrowym i aktywnym stylu życia.”
– Maciej Deka, Country Manager w Amazfit Polska

Cieszymy się niezmiernie, że marka Amazfit po raz kolejny wspiera naszą misją promowania polskiego biegania.

„Współpraca z Amazfit podczas 44 Maratonu Warszawskiego jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo misja marki rezonuje z naszymi celami wobec propagowania polskich biegów amatorskich w prawdziwie profesjonalnej oprawie. Zainteresowanie tak istotnego partnera potwierdza słuszność naszych działań i motywuje do ich kontynuowania.”
– Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku.

Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w różnych zakątkach globu, w tym cyklu biegów Spartan Race. W czerwcu 2022 Amazfit objął patronat nad triathlonem Escape from Alcatraz w San Francisco, USA.

W okresie poprzedzającym wydarzenie będą również organizowane specjalne aktywacje dla uczestników Maratonu Warszawskiego oraz fanów marki Amazfit. Więcej informacji zostanie udostępnione już niebawem.

Ustaw obrazek wyróżniający

Źródło: Informacje prasowe