ViewSonic jest jednym ze światowych liderów produkcji monitorów (gaming, profesjonalne produkty dla grafików, produktywność w biurze), projektorów (edukacja, rozrywka, kino domowe) oraz monitorów interaktywnych i oprogramowania dla sektora edukacyjnego. Marka jest obecna na globalnym rynku od ponad 35 lat i została założona w Kalifornii, USA.
„Podpisanie umowy dystrybucyjnej z Incom Group S.A. jest ważnym krokiem umacniającym pozycję i widoczność marki ViewSonic na polskim rynku. Dzięki zwiększonym działaniom sprzedażowym i promocyjnym Polska staje się kolejnym spośród 100 krajów, w których po rozwiązania wizualne tego uznanego producenta może sięgnąć większe grono konsumentów„. Powiedział Tymoteusz Grobelny – Key Account Manager Poland.
„Sektor edukacji w Polsce przechodzi cyfrową transformację, dlatego wsparcie tak silnego partnera jak Incom Group S.A. pozwoli nam na bardziej efektywny wzrost świadomości urządzeń i oprogramowania ViewSonic wśród dyrektorów oraz pracowników placówek edukacyjnych„. Dodaje Krzysztof Żmuda – EdTech Account Manager Poland.
Oferta ViewSonic będzie dostępna w Incom od kwietnia 2023 roku. Pozyskanie nowego partnera sprzedażowego to nie jedyne działania, które marka podjęła w ostatnim czasie w Polsce. Amerykański producent wyłonił agencję Mindspot Communication & Media jako zwycięzcę przetargu na opiekę PR oraz obsługę mediów społecznościowych polskich kanałów marki na Facebook, oraz Instagram.
Źródło: Informacje prasowe