RETROSUPERFUTURE I RAZER ŁĄCZĄ SIŁY I PREZENTUJĄ RAZERSUPERFUTURE

IRVINE, Kalifornia – Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy i Retrosuperfuture (RSF) poinformowały dzisiaj o nowej ekscytującej współpracy, której owocem jest Razersuperfuture.

Kuratorem akcji jest D-CAVE, lifestylowa przestrzeń metaverse. Dla Razera jest to pierwsza współpraca w obszarze modowych okularów, a dla RSF wejście do świata gamingu jest naturalnym rozszerzeniem wyjątkowej pozycji marki w na czele współczesnego rynku odzieży ulicznej.

„Razersuperfuture” to ekskluzywny model okularów przeciwsłonecznych stworzony po to, aby połączyć włoski kunszt Retrosuperfuture z ikoniczną estetyką projektowania Razera. Kształt okularów, przypominający maskę,zostałzainspirowany odzieżą sportową i modą uliczną. Okulary wyposażono w masywne oprawki i zauszniki wykonane z octanu, na których zamontowano duże soczewki, aby zapewnić szerokie pole widzenia oraz dobrą ochronę oczu. Przy ich konstruowaniu skorzystano również z unikalnych, zaawansowanych technologicznie soczewek fotochromowych, dzięki którym okulary przeciwsłoneczne mogą być używane zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz. Szkła wykończono warstwą chroniącą przed niebieskim światłem, co zapewnia komfort podczas długich sesji grania.

„Razer nie po raz pierwszy pojawia się na scenie modowej. Już wcześniej współpracowaliśmy z renomowanymi markami modowymi i lifestylowymi, a także wprowadziliśmy własne linie odzieży” — powiedział Addie Tan, Associate Director of Business Development w Razerze. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z Retrosuperfuture nad pierwszymi okularami, które są częścią naszego dążenia do wyposażenia każdego aspektu życia graczy – od sesji grania, po ich codzienne czynności”. „Retrosuperfuture i Razer połączyły siły, aby stworzyć kolekcję okularów, spajających w sobie to, co najlepsze z obu światów” — powiedział Daniel Beckerman, dyrektor generalny i założyciel Retrosuperfuture. „Rezultatem jest harmonijne połączenie stylu i funkcji, praktyczne okulary, które są nie tylko stylowe, ale także zbudowane w taki sposób, aby sprostać rygorom intensywnych sesji grania”. Aby odpowiednio wyróżnić ten model okularów i uczcić ekskluzywną współpracę, soczewki zostaną opatrzone sloganem Razera “For Gamers. By Gamers” (“Dla graczy. Przez graczy”). Ponadto każde okulary będą oznaczone niepowtarzalnym numerem seryjnym na prawym zauszniku. Napisy uzupełnią kultowy branding Razera w kolorze intensywnej zieleni.

Kuratorem współpracy jest D-CAVE, przestrzeń społecznościowa dla osób obeznanych z kulturą cyfrową, która pragnie się stać się wzorcową przestrzenią dla nowych odbiorców Web 3.0: konsumenckiego rynku cyfrowych i fizycznych urządzeń typu wearables. Współpraca potwierdza zbieżność kultury gier ze współczesną modą, pozycjonując ją w centrum współczesnej popkultury. Jest to świadectwo wpływu gier na scenę kulturalną i modową.

Razersuperfuture jest przykładem konwergencji między dwiema kulturowymi scenami: gier i mody. „Gry i moda zawsze były naszą pasją i bardzo cieszymy się, że możemy być kuratorem współpracy między dwiema topowymi markami, takimi jak Razer i RSF” – powiedział Stefano Rosso, współzałożyciel i dyrektor generalny D-CAVE. „Wierzymy, że gry i Web 3.0 zmienią świat dla przyszłych pokoleń, a naszym zadaniem jest wzmacnianie najlepszych lifestylowych projektów skierowanych do nowej grupy społeczności zajmujących się kulturą cyfrową”.

Limitowana edycja okularów będzie dostępna od 5 maja 2023 w sugerowanej cenie detalicznej 249€ wyłącznie na Razer.com oraz w wybranych sklepach Retrosuperfuture.

 

 

Źródło: Informacje prasowe