Czy urządzenia mobilne mogą zachęcić dzieci do ruchu?

Garmin® i Disney przedstawiają monitor aktywności dla dzieci vívofit® jr. 2 i interaktywną aplikację mobilną z Księżniczkami Disneya.

Ruch na świeżym powietrzu i aktywność fizyczna sposobem na odkrywanie kolejnych przygód i gier w aplikacji mobilnej. Tak właśnie działa monitor aktywności dla dzieci Garmin® vívofit jr. 2. Im więcej czasu w ciągu dnia najmłodsi spędzą w ruchu, tym więcej przygód swoich ulubionych bohaterów odkryją. Z ich pomocą Roszpunka i Flynn uciekną przed Matką Gertrudą, Mulan uratuje Cesarza, a Dżasmina odkryje Jaskinię Cudów.

Co więcej, dzięki dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne rodzice mogą sprawdzić ile czasu danego dnia dzieci spędziły na aktywności fizycznej, przypisywać im zadania i ustawiać przypomnienia, które wyświetlane będą na urządzeniu noszonym przez dziecko. Rodzice mogą dodatkowo zmotywować dzieci do wykonywania zadań, przyznając im wirtualne monety, wymieniane potem np. na uzgodnione nagrody.

gallery-product-images-vivofit2-disney-pink-adjustable-3

Aplikacja pozwala na obsługę wielu profili, więc rodzice i rodzeństwo z kompatybilnymi urządzeniami Garmin mogą prowadzić rankingi aktywności danego dnia. W ten sposób w zabawę promującą zdrowy i aktywny tryb życia angażuje się cała rodzina.

Oprócz śledzenia liczby kroków, czasu snu i minut poświęconych na aktywność fizyczną, vívofit jr. 2 pozwala również rywalizować z przyjaciółmi. Wyzwania Toe-To-Toe umożliwiają synchronizowanie urządzeń i organizować różnego rodzaju konkursów na czas. Do gry włączyć się mogą też dorośli, instalując aplikację Toe-to-Toe ze sklepu Connect IQTM na swoim smartwatchu lub monitorze aktywności Garmin.

Z vívofit jr. 2, przygoda nigdy się nie kończy. Wymieniając zespół na zespół akcesoriów (sprzedawany osobno), dzieci mogą odkryć zupełnie nowe przygody z postaciami ze świata Star Wars, Myszki Miki i Marvel Avengers.

Źródło: informacja prasowa.