Bank Pocztowy uruchomił nową stroną_osoby niesłyszące mogą porozmawiać online z doradcą w języku migowym

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku.

Transformacja serwisu www.pocztowy.pl została zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami, przy jednoczesnej dbałości o komfort klientów, którzy są z Bankiem od dawna. Nowa wersja jest bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Serwis jest zdecydowanie nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i ma zupełnie nowy design. Nowy portal to nie tylko nowe otwarcie komunikacyjne, ale przede wszystkim innowacyjne cyfrowe narzędzie sprzedaży online. Klienci korzystając z tego kanału mogą łatwiej oraz szybciej zamówić większość produktów i usług oferowanych przez Bank. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu www.pocztowy.pl Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.

Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty finansowe w ofercie Banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego. W ostatnim czasie wiele zrobiliśmy, by zadbać o naszych Klientów także w przestrzeni digitalowej. Dzięki temu user experience jest dziś na zupełnie innym poziomie, niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej mówi Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.

Strona www.pocztowy.pl w nowym wydaniu, wprowadza wiele udogodnień dla klientów, stanowi kanał sprzedaży online oraz bazę wiedzy o bankowości. Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę poświęciliśmy specjalnym rozwiązaniom dla osób starszych. I tak nowy serwis umożliwia m.in. zwiększenie kontrastu czy powiększenie czcionki tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami on-line używając języka migowego – komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego

Największym wyzwaniem z jakim mierzą się projektanci podczas tworzenia portalu informacyjnego dla banków jest znalezienie złotego środka pomiędzy perspektywą sprzedażową (nastawioną na jak najszybszą konwersję), a aspektem informacyjnym, który pozwoli użytkownikowi efektywnie zrozumieć ofertę usług i produktów. Dzięki nowoczesnemu portalowi  www.pocztowy.pl zbudowanemu zgodnie z najnowszymi trendami, wzrasta zaufanie klientów do banku, a także poczucie bezpieczeństwa i kontroli przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktu czy usługi bankowejkomentuje Paweł Haltof, Client Innovation Director z firmy Efigence.

Nowy portal www.pocztowy.pl został zbudowany w ciągu 5 miesięcy.

 

 

Źródło: Informacje prasowe