DAWNO, DAWNO TEMU, W ODGLEGŁEJ GALAKTYCE…

GILLETTE PRZEDSTAWIA LIMITOWANĄ SERIĘ MASZYNEK INSPIROWANYCH NAJNOWSZĄ CZĘŚCIĄ FILMU „ŁOTR 1. GWIEZDNE WOJNY – HISTORIE“
Z okazji premiery „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie“, Gillette przy współpracy z razem z LucasFilms przedstawiają wyjątkową opowieść, która została zapisana na twarzach gwiezdnych bohaterów.

Warszawa, 8.12.2016: W przeddzień światowej premiery filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – Historie“ – pierwszego filmu z serii Gwiezdnych Wojen spoza kultowej sagi, dwie globalne marki łączą siły
by opowiedzieć historie, które można odczytać z twarzy bohaterów filmu. Gillette, światowy lider w kategorii maszynek do golenia, rozpoczyna międzynarodową kampanię „Każda twarz ma swoją historię” „Każda twarz kryje za sobą historię“ inspirowaną nowym filmem LucasFilms.

Tak jak „Łotr 1.“ odsłania opowieść dzielnych Buntowników, Gillette pokazuje jak, podczas golenia, w każdym mężczyźnie budzi się historia o ogromnej sile. W kampanii marka pokazuje jak ważne jest porządne przygotowanie się do wyzwań każdego dnia. Idealnie przygotowana twarz staje się zapewnieniem sukcesu w działaniu, a także dodaje pewności siebie.

„Każda twarz kryje za sobą historię“
Światowa kampania marki „Każda twarz ma swoją historię“ rozpocznie się 1 listopada 2016 premierą spotu który pokaże nieznane twarze bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen wraz z wyjątkowymi historiami, które się za nimi kryją. Nie ważne jakie przeszkody stawia los – Gillette daje każdemu mężczyźnie precyzyjne produkty, by mógł bez przeszkód działać w najtrudniejszych warunkach. Kampania będzie wykorzystywać najmocniejsze elementy dwóch współpracujących marek.

gillette_mach3_rogue_one_giftset_front_scene

Limitowana edycja maszynek Gillettte inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“.
W ramach współpracy, na rynku pojawiła się specjalna limitowana, ekskluzywna edycja maszynek Gillette, inspirowana filmem „Łotr 1. – Gwiezdne Wojny Historie“. Na przygotowanych z tej okazji opakowaniach pojawiły się wizerunki ikon gwiezdnej superprodukcji. Wewnątrz – znajdziemy produkty dające mężczyźnie precyzję potrzebną do opanowania Galaktyki. W trzech niepowtarzalnych opakowaniach zebrane są wszystkie narzędzia potrzebne mężczyźnie, by jego twarz opowiadała światu historię prawdziwego bohatera.

Dowiedz się więcej o kampanii Gillette „Każda twarz kryje za sobą historię“ i zobacz spot naszej kampanii: Każda twarz kryje swoją historię

Limitowana edycja maszynek Gillette, w unikalnych, świątecznych opakowaniach inspirowanych filmem, będzie dostępna polskich sklepach od 1 listopada 2016 roku, w poniższych formatach – Xmas M3 Turbo w zestawie z Gel M3 Extra Comfort 75, w sugerowanej cenie 69,99zł oraz Xmas Proglide Flexball w zestawie z Fusion Gel 75ml, w sugerowanej cenie 94,99zł.

Źródło: informacja prasowa.